ploaiacarevaveni


Cucuvintele mele
February 25, 2009, 4:58 pm
Filed under: la firul ierbii

De la Cougar Den citire am primit o leapsa gen fill in the blanks…

Sunt…inca intr-un soi de vacanta, between jobs. E bine.
As vrea…sa ma pot exprima in fiecare zi ca in dimineata asta.
Pastrez…multe chestii; asa zise nimicuri: timbre, martisoare, scrisori, poze, cingilinghiuri cu diverse semnificatii, pietre, scoici, ok sa ma opresc aici. Intr-o cutie mare de pantofi…de cizme mai exact. Voi stii exact cate am tot pastrat cand imi voi amenaja propria casa si va avea loc transferul.
Mi-as dori…sa pot rezolva anumite situatii doar stramband din nas. Da, ca Samantha.
Nu imi place…sa imi impui, sa ma critici aiurea, sa ma opresti din discurs fie el si alambicat si poate prea metaforic. Mesajul este si el acolo.
Ma tem de…inopinatul lugubru, de rautatile gratuite si poate mai sunt diverse temeri. Frica e altceva.
Aud…cred ca e radio21 ca na, nu sunt acasa.
Imi pare rau…am zis-o atunci cand chiar imi parea rau. Si aveam si lacrimi. Si eu nu plang aiurea.
Imi plac…valurile marii, lanurile de grau (nu m-am mai plimbat demult prin asa ceva), lanurile de levantica (pe astea le vad foarte rar si mai des in vis), fata mea in mainile tale, copii intre 1 – 4 ani, cuvintele incrucisate, macao si whistul, anumite romane, anumite filme, anumiti oameni.
Nu sunt…tot timpul pe faza. Poate pierd sau nu, nu aflu decat relativ tarziu.
Cant…mai rar cu public, mai des in casa. Cranberries, Tori Amos, U2, Freddie Mercury si poate mai sunt si altii dar nu imi vin in minte acum.
Niciodata…nu am acceptat ceva din mila.
Rar…gatesc cu placere si mancarea este chiar savuroasa.
Plang…cand e de ras, radem cand e de plans, plangem. Scurt si hohotit. Ca o descarcare nervoasa. Am plans si de fericire. De curand, nu in copilarie. Dar asta e poveste separata.
Sunt confuza…daca taci atunci cand am nevoie de cuvinte.
Am nevoie…sa stiu cat mai multe. Cateodata in detrimentul confortului personal.
Ar trebui…sa ma apuc de un sport cu aport de transpiratie si andrenalina. Si muzica faina pe fundal. Si intr-un spatiu bine aerisit.
As putea…sa uit de tigari daca respect randul de mai de sus.

Leave a Comment so far
Leave a comment



Leave a Reply

