ploaiacarevaveni


Make coffee and/with love
February 15, 2009, 10:40 am
Filed under: e-actual

Planuiam inca de luna trecuta  o vizita prematura a malului marii si aceasta minunata vizita s-a potrivit cu ziua bombardarii kitchoase a Bucurestiului cu inimioare de plastic si concursuri idioate (the V dayyy). 

O asemenea fuga nu poate fi decat cea mai romantica fuga; (am pregatit aceasta propozitie in cazul in care vina aia de la Unica sau Cosmo sa imi ia interviu) iar Cafeaua de mai jos merita patentata la osim.

img_2184

img_2185

img_2187

img_2188

…si peisajul de pe geamul masinii

img_2174

So, here’s looking at you, darling! sa vina vara…

akan

6 Comments so far
Leave a comment

Ralu a tot fost la mare in week-end-urile astea… V-ati vazut?

Comment by Coyote

Minunat! Mi-e dor de mare, de Vamă de mă umflă plânsu’!

Comment by Cris

ba, cainile alea fac tot spilul!

Comment by mimo

So… can I buy you with a primus?

Comment by Alexandru'

Pe Ralu nu vazut dar intuit ca e pe acolo, canile sunt branduite si ma duc dupa DEX si cuvantul primus.

Comment by mits

cana aia face toţi banii.

a, a mai scris şi mimo. bine. ghinionul ei. are şi ea leapşă.

Comment by Cougar




Leave a Reply

