ploaiacarevaveni


Semne bune anul are…
February 2, 2009, 7:57 pm
Filed under: e-actual

…si riduri fine pe la coltul ochilor mei migdalati de caprioara pierduta in spatiu (am fost modesta din nou).

Flori albe s-au desprins din cutia de marcipan si din camasa de noapte sau poate din salul rosu din care cazu o carte, o nu, chiar doua carti de se auzi o muzica de joc rece asa ca mi-am pus naframa alba cu ciucurei de margele, toate bluzele, toate zambetele si am dansat noaptea cea neagra pana se albi la fata.

A fost o zi si mai ales o noapte de sarbatorit unica si prin faptul ca nu a existat nici un blitz in jur sau in grup. Am dat tema sa picteze fiecare noaptea respectiva.

Fericirea arata asa:picture-092 

la 30 de ani ai mei 🙂

P.S. and this is only the beginning. (poza este realizata cu aparatul foto “the Baby”, in decembrie 2008, vedere spre strada Andrassy dinspre P-ta Eroilor, Budapesta)


2 Comments so far
Leave a comment

Ahaaaaa! Schimbasi prefixul, mamaie ;)) La multi ani! Te urmez peste cateva saptamani, hihi.

Comment by TheFly

Ete ca mai am si io un piculutz si il schimb si eu! Asa ca voi sti si eu cum este la momentul ala. Desi la cat de multe vor fi de facut in urmatoarea luna, cred ca ma voi trezi pe la jumatatea lu’ martie, deja cu astia 30 calare pe mine! 😀

Comment by artistu




Leave a comment