ploaiacarevaveni


Asa, si?
January 13, 2009, 6:21 pm
Filed under: la firul ierbii

Nu stiu daca eram mai isteata la 20 de ani, mai atenta la 25 dar la 29  parca sunt la marginea unui soi de prapastie.

…si am rau de inaltime. Asa ca nu imi ramane decat fie sa ma intorc a) sau sa inchid ochii si sa imi iau avant b).

Acesta nu este un test psihologic si se elibereaza o data la 30 de ani.

So, how long must I wait for it?

5 Comments so far
Leave a comment

Mai bine tii ochii deschisi si iti iei avant.

Comment by Alexandru`

Asa voi face. De ziua mea imi fac cel mai bun cadou posibil din partea conducerii: demisia.

Comment by mits

nota redactiei la commentul din 19: sper sa imi fac acest cadou. joc de glezne pana atunci.

Comment by mits

firul….

Comment by Nokinga

Revenim.Cineva la aceeaşi margine. Cum de nu te-am văzut?
Hai să facem o mică incursiune în lumea posibilităţilor. Din nou. Că adineuri am făcut-o singură.
1. Te întorci. Ai şansa să descoperi şi o altă potecă, nu cea pe care ai venit. Un nou început. Clişeu ca expresie, întotdeauna nou ca trăire.
2. Închizi ochii şi îţi iei avânt. Evident, este experienţa care îţi pompează adrenalina la maxim, dar este şi ireversibilă.Trăieşti numai prezentul. Nu mai ai nimic fără el.
Este ca mersul la piaţă fără sacoşe. Priveşti.Dar nu poţi duce nimic acasă.
Soluţia de compromis…adică 3.
Paraşuta.
O zi superbă, presărată de amintirea alergărilor pe csigalépcső.

Comment by Nokinga




Leave a Reply

