ploaiacarevaveni


Musical journey
July 30, 2008, 11:03 am
Filed under: la firul ierbii

Azi am dormit din nou pana la ora 11.00. O sa ajung sa ma dezobisnuiesc greu de adormit la orele 3 ale diminetii si trezitul atat de aproape de brunch. Brunch e un termen inventat de o natie draga mie geopolitically and linguistically speaking si anume the brits. Nici breakfast dar nici lunch. Ambele.

Am adunat prea putine dovezi video pentru a reprezenta in scris ce s-a intamplat in urechile si sufletul meu din data de 25 iulie pana pe 28, tot iulie. Targu Mures va ramane imprimat ca o destinatie care aduce vrand – nevrand o doza buna de muzici la fel de bune + cea mai buna supa de fasole servita in paine cu ceapa rosie.
In martie a inceput cu unplugged-ul Byron  iar acum am plusat cu ultimele doua zile din Peninsula unde am plutit peste noroiul depus in straturi sanatoase pe jos, pentru Morcheeba. Amanda nu are ea voce de negresa suava dar a transmis multa emotie prin accentul dulce frantuzit, rochia albastra si atitudinea ludica pe scena. Do you want to Dance? (dooons?)
Pentru a doua noapte si anume cea de sambata, nu voi marsa pe BIMS sau pe Byron – poate pentru ca mi-au ajuns atat de apropiati incat ma gandesc sa lucrez din umbra pentru Byron – ci pe Peterfi Bori & Loveband (da, da, merita cautat pe youtube) care a cantat pe ceva mai mica scena decat cea principala dar a adunat impresionant de multa lume in seara respectiva.  Eu ma initiasem cu ajutorul iutub si a linkurilor primite de la Niji in lumea blonda a acestei trupe foarte energice dar nu eram pregatita pentru asa ceva.
Toti cei care iubesc sa urle acum! S-a auzit un urlet imens. M-am linistit sa zicem, cu o pulpa de pui si un castravete murat dar nu ma puteam desprinde de imprejurimile scenei si ce plutea in acel aer. Cand uiti ca ti-a fost dor de acel gen de energie emanata de un public care participa si comunica cu cel de pe scena nu poti ramane decat tampit – in sensul blajin – si cuminte pana cand vraja se topeste in jur. Si copanul la fel.

Hmmm…sa curga doua variante:

Una studiata si una fermecator de live

Ziua de duminica a fost la fel de emotionanta si greu de explicat “stii Anca, cu tine nu am simtit nevoia sa ma explic. Intelegi din simplul ton al vocii ca mi-e bine, rau, sila sau sunt grabita”. A fost nunta K + N = szerelem. Cand voi primi si o poza indeajuns de semnificativa de la nunta, o voi posta aici ca sa ma intorc la ea din cand in cand. “stramba-te nitel Kinga…cu atata fard pe fata asta si cu rochia asta prea stralucitoarea parca nu te vad…pfii, mai bine..asa, acum putem merge spre biserica.” Am petrecut mai mult de la distanta dar cu mare implicare sufleteasca, cu K si N si Zs (nasa lor) dat fiind ca nu le-a fost usor sa isi distribuie atentia la 110 invitati. Tabasco a fost acolo nu doar la masa ca invitati si colaboratori ai mirelui dar ce m-a transpus iar in noroiul de la Peninsula a fost un participant surpriza, un prieten vechi si se pare acum – foarte popular – in mediul muzical: Nicolae Voiculet.

Poate ati auzit de talentul acestui naist sau poate nu, deocamdata. Am urmarit un mini concert unplugged ad hoc la nai, chitara, clape si nu cred sa fi auzit o varianta la Besame mucho atat de suava pana atunci. Naiul are ceva atat de frumos romanesc si imi inspira totdeauna primavara incat iar am ramas usor tampita si lipita de un stalp al salii, ascultand.
Norocul meu e ca a venit si K langa mine la fel de vrajita (ea nu putea fi tampita in rochia aia) si am stat asa uitandu-ne in gol ca atunci cand urmaream de la geamul baii de fete cate un meci al baietilor in curtea din spate.

Leave a Comment so far
Leave a comment



Leave a Reply

