ploaiacarevaveni


Nimic nu se pierde, totul se transforma
June 24, 2008, 12:06 pm
Filed under: e-actual

M-am saturat. Gata bai cu balariile gen “vama nu mai e ce a fost, nu mai merg in Vama”…ce bine, lasa ca mergem noi, ceilalti care ne mai bucuram de diverse oaze si momente in Vama. Poti bea cafeaua la Ovidiu si sa iti mananci portia de hamsii si fara sa iti stea in gat grupul de fitosi veniti la sezlongurile de plastic si singurul teren amenajat de volei pe plaja.

Poti sa faci nudism, podu’ de sus, de jos si poze la gargarite cu super-zoom si filtru de nu stiu care fara sa te deranjeze ca altii sunt la costume de baie ultimul racnet (ce expresie silentioasa).

Putem cohabita toti in copaia Vama Veche. Daca vrem cu adevarat. Daca stam sa facem calcule si ne gandim la drobu’ de sare, nici la atat de laudatii bulgari nu ajungem.

Vama nu trebuie salvata. Trebuie doar respectata. Ca orice zona cu fauna, flora si bacterii naturale. Si oameni, (si soareci) si catei.

                               

 

6 Comments so far
Leave a comment

deci, pe rand:
1. ce bine c-au bagat “sezloange” sa stea si la fundu’ meu la fite
2. bai nudism, chiar asa!? te trimite omu’ la mare si tu ce faci? Doamne Doamne!
3. se zice “ultima galagie”, nu “ultimul racnet”

aa-tat!

Comment by ruxandra

mits a facut nudism?!!!
eu unde eram?!

Comment by Constantin Nimigean

:)) nu cred, nu vazui nimic: eram absorbita de baia in nisip a lui gore!

Comment by mihaela m

Baaaa, vreau si eu la mare!!!! :(((((
Uite, Mitz, mie unul Vama imi aduce numai amintiri neplacute, fie ca tin de “the way it used 2b”, fie ca sunt chestii personale.. Dar sunt dispus sa trec peste ele, si de-asta vreau sa merg..asa k data viitoare cand plecati rog-u-va, let me know! ciao!

Comment by mihaitranca

Da’ chiar. De ce a sta pe un sezlong din ala e considerat a fi fitza? Sau probabil in vama tot ce nu e 100% salbatic e fitza 😀

Comment by TheFly

Eu nu am nimic cu acest cuvant “fitza” atata timp cat desemneaza ce vreau eu. Pot sa afirm ca imi place “fitza boema”: cort, scaune de plaja cu spatar, umbrela, foc, stele si vin alb de Jidvei de la frigideru’din spatele cortului adica din groapa.

Comment by mits




Leave a Reply

