ploaiacarevaveni


Too much green…
May 27, 2008, 10:31 am
Filed under: veni,vidi,vici

…will not kill you. Cel mult te va impinge sa pasti precum un cal linistit.

Geneva, are si ea simbolul ei falic a la francaise. Ceva mai mobil, ceva mai liric si anume, Fantana tasnitoare care se vede si din avion, ca si Alpii care inconjoara orasul. Este un oras al culmii politetii. Daca si taximetristii spun “excusez-moi!” dupa ce te claxoneaza din greseala sau graba, eu ajunsesem la un prag al uimirii spre enervare.

Pe strazi si in spatii publice se putea fuma dar mie nu mai imi venea. Respiram cu nesat. Cred ca si culoarea ochilor a capatat o nuanta de verde in iris.

Luxe, calme et liberte ar putea descrie cel mai bine acest spatiu aerisit. Voila cateva imagini care ar transmite si doza de oxigen daca am fi in anul 2929 cand pozele poate ar veni cu all inclusive.

Ploua mult dar nefiind praf de ridicat si inhalat, nu are cum sa te deranjeze. Iar o umbrela tip breloc de geanta 🙂 gaseai rapid. Sau, te indruma sub umbrela ei spre un magazin apropiat doamna pe care tocmai ai oprit-o ca sa intrebi diverse directii.

Daca vrei sa mananci a la francaise dar sa te bucuri de punctualitatea germana, Geneva este combinatia ideala.

Concluzie rupta din conversatia cu el capo di tuti capi ai firmei:

“Ti-a placut Geneva?

“Da. Am o oferta de munca acolo. Sa ma duc? 🙂

” (pauza de respiro) Daca vrei sa te sinucizi de plictiseala in 2 ani, da.

“Dar mori cu Tissot la mana,  cu foie gras in stomac si cu zambetul pe buze 🙂 “

“Sa mai vezi lumea si dupa aia sa decizi, acum lasa gluma si treci la treaba.

“(in my head) sau decizia va avea loc cu totul neasteptat, asa cum imi place”…

 

5 Comments so far
Leave a comment

du-te.
pe răspunderea mea.

Comment by Cougar

Fratele meu lucreaza la Nestle, prin zona pe acolo… Ca urmare cunosc Geneva un pic. Nimic insa nu ma face mai mandru ca sunt roman decat tiganii pe care i-am intalnit la cersit acolo.

Te-am gasit. HA!

Comment by Coyote

cred ca erau tiganii in ziua lor de conced’ca nu i-am vazut prin centru atunci 🙂

Comment by mits

Nu mits, erau in tramvaie, n-ai auzit la stiri? Ii usurau pe italieni de portofele… pana i-a prins politia. Si auzi, cica erau travestiti in suporteri italieni :))

Ca la noi in 41, cand veneau 4 negrotei cu fulare de rapid si te intrebau daca esti rapidist, si daca ziceai da te luau la bataie, ei fiind de fapt stelisti. Un fel de lose-lose situation :))

Comment by Coyote

ce bine ca nu prea ma uit la stiri 🙂

Comment by mits




Leave a Reply

