ploaiacarevaveni


Cea mai frumoasa zi…
April 7, 2008, 12:59 pm
Filed under: auzi?

…au fost mai multe defapt. Si nu s-au petrecut in orasul sugrumat de Summit, covorase si flori fake intinse pe ici pe colo. Niste mileuri pe felinare nu s-au gandit sa puna. Dar sa nu deviem aiurea.

In Targu Mures poti descoperi de fiecare data cate un alt spatiu si alt ritm de a fi. Daca mai ai norocul sa ajungi acolo si cu o gasca de oameni misto “la cap, mai ales”, deja poti sa zici ca ai pus mana pe tarta cu frisca.

In Cetatea medievala, intr-un pod navalit de cabluri, camere de filmat, instrumente cu corzi, fara corzi, de batut, de scuturat, de suflat si chichoteli de inceput de examen, am vizionat o parte din ceea ce inseamna istoria unei trupe de muzica buna. Daca visul trupei Byron a fost sa aiba un asemenea happening, visul meu nebanuit a fost acela de a fi prezenta la un asemenea regal.

Veti gasi aici un mic teasing vizual care sper sa va placa: plug here

De fiecare data cand ma intersectez cu oameni pasionati de orice tine de arta, ma molipsesc de energia lor si sclipirea jucausa din ochi revine.

Asadar, what’s the next stop?

2 Comments so far
Leave a comment

frumos mai e departe… 😉 pai nu vin io?

Comment by ruxandra

Frumoase poze! Pai nu canta ei bestial? Canta! Eu nu mai am nevoie de poze, mi-a ramas totul in minte si o sa-mi ramana ceva timp de-acum incolo 😉

Comment by mihaitranca




Leave a Reply

