ploaiacarevaveni


La Dublu
February 12, 2008, 7:14 pm
Filed under: la firul ierbii

…m-am procopsit cu drag de doua provocari interesante saptamana asta via blogosfera.

 Sa le luam pe rand, inginereste, cu cea primita de la minunata fiinta  care mi-a dat trei cuburi (păstaie, apă, cronic) din care sa construiesc o declaratie de iubire.

Asa cum din apă am iesit in calea ta, asa cum bobul de mazare se simte ocrotit doar in păstaie, asa imi e si starea dulce de sleepers’ effect in preajma ta. Cronic ai zice? …ntz.

Aceasta leapsa nu poate ajunge decat la alti oameni sensibili, si anume: la mouche , Pink sheep si un alt pui de Rac
Atentie dragii mei ca aveti aceste cuvinte la dispozitie: pamant, iaurt, spirt.

_______________________________________________

Cealalta provocare, vine de la micul taifun care imi zdrangane cutia de filme preferate. Oare in ce film (e)  as (fi) jucat? ca de jucat in propriul film ma asigur in fiecare zi ca ma joc si uneori si adesea stau si pe scaunul de regizor.

Lectia invatata de catre Scarlett este singura care imi vine in minte la ora asta dar nu degeaba. Este un film nu atat de siropos pe cat ar parea (mai siropoasa este cartea) daca stii sa vezi dincolo de bataia genelor si fosnetul crinolinelor.

Si…daca eram barbat, Gene mi-ar fi placut sa ma strige mama. Si stateam bine si la look, si la dame, si la step dar mai ales la dictie 🙂

and don’t forget… everybody wants to be a cat

Leapsa asta e buna pentru oricine 🙂

Leave a Comment so far
Leave a comment



Leave a Reply

