ploaiacarevaveni


Ieri ca ieri, da’ aaazi
January 30, 2008, 7:49 am
Filed under: e-actual

Ieri a fost ziua mea. Aia de nastere. Acum 29 de ani, intr-o luni cu fulgi de nea si soare printre nori, am venit si eu.

Cel mai frumos sau corect (frumosly correct o exista?) a fost ceva alb, rece si mare (as in: in the face) si anume: adevarul la data de 29.01.2008.

Ii multumesc si pe aceasta cale lui A.
Sper sa isi gaseasca si el adevarul acela care elibereaza energii pozitive, adanceste privirea, pasul, graiul si linisteste sufletul.

Dar pana la ziua lui mai e 🙂

5 Comments so far
Leave a comment

La multi ani fata draga (cu intarziere) si fie ca toate dorintele pe care ti le-ai pus ieri in gand cand ai suflat in lumanarele, sa ti se indeplineasca.
😉

Comment by artistu

ups…am avut tort dar n-am suflat nici o lumanare. o fi de bine, o fi de rau?

Comment by mits

tort zici!? spre binili matale sper ca nu era de ciucalata!!!

Comment by ruxandra

…nu numai ciocolata ci si vii-si-ne. foarte sexi alzo. 🙂

Comment by mits

huh? ce? pot sa trec peste toate, dar nu peste ciocolata si vii-si-ne! cer partaj!

Comment by ruxandra




Leave a Reply

