ploaiacarevaveni


Casaaaaaaa!
January 22, 2008, 7:51 pm
Filed under: e-actual

…as putea striga dar e prea misto sa joci Leapsa. Fie si virtual.

am primit de la minunata fiinta o palma de leapsa virtuala dupa cum urmeaza:
1. Ia cartea care este cea mai aproape de tine.
2. Deschide-o la pagina 123.
3. Găseste a 5-a propozitie/frază.
4. Postează pe blog textul următoarelor 4 propozitii/fraze cu aceste instructiuni.
5. Nu îndrazni sa scotocesti prin rafturi după cartea aceea foarte deosebită sau “intelectuală”.
6. Da leapsa mai departe la alti 6 prieteni.

Fiind singura carte plimbata pe biroul unde m-a prins leapsa, la pagina 123 din cartea “La vie en rose cu Clody Bertola” Ludmila Patlanjoglu scrie astfel:

” Imi amintesc cum nu-mi venea sa cred ca pot in fine sa-mi iubesc iubirea mea,

Mi-ai dat un sens al vietii si al puritatii, mi-ai pus in suflet ceva ce niciodata inca nu fusese al meu,

Tot ce trecea, tot ce pierea, tot ce se nimicea sub tine eram eu,

Tot ce privea cu impietrire la mine erai tu, departata ca o stea,

-Si-acum ma duci, surazatoare, spre o hidoasa moarte pentru care iti sunt mult mai recunoscator decat lui Dumnezeu.”

Ii strig la catalog pe:

Dora

Shrek

Garidu

Pingu’

Oits

si nu in ultimul rand…Alex (convocat deja dar are carti destule, stiu eu).

3 Comments so far
Leave a comment

haha..tu ai vrut-o, m-ai prins la munca:))

mmm..pg.123 din General Conditions of Contract(AS2124-1992)
cica:

The Superintendent may direct the Contractor to:
(a) increase, dicrease or omit any part of the work under the Contract.
(b) change the character or quality of any material or work
(c) change the levels, lines, positions or dimensions of any part of the work under the Contract…
etc:)

Comment by Shrek

not funny…mai shrek ma. credeam ca citesti vreo carte cu basme idioate 🙂

Comment by ploaiacarevaveni

Uite na, cartea pe care o citesc acum: Spiró György – Fogság. Nu traduc, ca intelegi tu:-)

Nevettek Hilarus ijedezésén, Uri velük nevetett.
– Végig a part mellett fogunk haladni? kérdezte Iustus. Talán azt remélte, hogy hajótörés esetén valahogy a partra tud evickélni.
– Végig, mondta Uri. – Le a dalmát partok mellett, a görög szigetek mellett, és csak Krétán állunk meg, útban a szír partok felé.

Comment by dorab05




Leave a Reply

